کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۶۰۰
تاریخ خبر:

شهادت ۲ نفر از فرماندهان کتائب حزب‌الله در حمله پهپادی

شهادت ۲ نفر از فرماندهان کتائب حزب‌الله در حمله پهپادی

«ارکان العلیاوی» و «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان کتائب حزب‌الله در عراق ترور شدند.

منابع عراقی خبردادند: «ارکان العلیاوی» و «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان کتائب حزب‌الله در عراق ترور شدند. ساعاتی پیش صدای چهار انفجار قوی در شرق پایتخت عراق شنیده شد. الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراقی مدعی شد که علت انفجارهای بغداد، هدف گرفتن خودروی یکی از شخصیت‌های مقاومت عراقی بوده‌است.

خبرنگار المیادین گزارش کرد: طی یک حمله هوایی، سه موشک به یک خودروی غیر نظامی در شرق بغداد اصابت کرده‌است. رسانه‌های نزدیک به گروه‌های مقاومت عراقی هم گزارش کرده‌اند که در جریان حمله به خودرویی در شرق بغداد، سه نفر به شهادت رسیدند. شبکه خبری الجزیره گزارش کرد خودرویی که هدف قرار گرفت متعلق به نیروهای حشد شعبی بود.

یک منبع امنیتی اعلام کرد در جریان حمله به این خودرو «ارکان العلاوی» و «ابوباقر الساعدی» از فرماندهان کتائب حزب الله عراق به شهادت رسیدند. منابع عراقی گزارش کردند شهید ابوباقر الساعدی، مسئول حملات راکتی و ارکان العلیاوی مسئول اطلاعات کتائب حزب‌ الله عراق به پایگاه های آمریکا بود.

در همین زمینه، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد از گزارش های مربوط به حمله در بغداد مطلع است و در زمان مناسب اطلاعاتی را اعلام خواهد کرد. همچنین رسانه‌های نزدیک به مقاومت عراق از انجام حمله دوم در منطقه «جمیله» در شرق بغداد خبر دادند.

منبع: همشهری
کدخبر: ۵۵۳۶۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر