کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۵۴۸
تاریخ خبر:

۱۰ ایده برای خرید هدیه برای معلمین

10 ایده برای خرید هدیه برای معلمین

از این رو در این مقاله به معرفی 10 هدیه‌ِ مناسب برای روز معلم میپردازیم تا بتوانید با دیدی بازتر هدیه‌ایدرخور معلمین،تهیه کنید.

رپورتاژ آگهی| معلم‌ها را میتوان یکی از تاثیرگذارترین افراد جامعه در نظر گرفت،معلمین جزو معدود قشری از جامعه هستند که زمان زیادی را با کودکان و نوجوانان سپری میکنند و همین موضوع باعث میشود تاثیر بسیار زیادی بر ذهنیت و نوع نگرش کودکان،داشته باشند.همین رابطه ی صمیمانه‌ای که کودکان با معلمین خود دارند،باعث میشود تا هرساله دانش‌آموزان به بهانه ی روز معلم،به معلمین خود هدیه‌ای به عنوان یادگاری و نشانه‌‌ی تشکر تقدیم کنند.از این رو در این مقاله به معرفی  10 هدیه‌ِ مناسب برای روز معلم میپردازیم تا بتوانید با دیدی بازتر هدیه‌ایدرخور معلمین،تهیه کنید.

1-ست هدیه

یکی از اولین گزینه‌هایی که هنگام خرید هدیه ممکن است به ذهنتان برسد،ست هدیه چرم است.به دلیل خاص و منحصربه‌فرد بودن بافت ،چرم میتواند گزینه‌ی خوبی برای هدیه باشد.از این رو بسیاری از برند‌های تولید محصولات چرمی با قرار دادن دو یا سه محصول چرمی در کنار هم و ایجاد بسته‌بندی شکیل سعی در ارائه محصولی درخور هدیه هستند تا بتوانید بیشترین تاثیر را روی فرد هدیه گیرنده داشته باشید.

هدیه برای معلمین

2-ست روان‌نویس و خودکار

یکی از ابزار مهمی که همه‌ی معلمین و اساتید هرروزه با آن سروکار دارند،خودکار و روان‌نویس است .میتوانید با تهیه یک ست زیبای روان‌نویس و یا ست خودکار های تزئین‌شده،هدیه‌ای تقدیم معلمتان کنید که در عین زیبا بودن،کارایی بسیاری نیز داشته باشد.

هدیه برای معلمین

3-صنایع دستی

ایران کشوری است با صنایع دستی متنوع که هر یک میتواند نشاندهنده‌ی بخشی از فرهنگ و سنت ایران باشد.از این رو بسیاری به عنوان هدیه،از صنایع دستی شهر خود استفاده میکنند تا به این طریق بتوانند بخشی از فرهنگ خاص خود را به دیگران معرفی کنند.روز معلم نیز میتواند بهانه‌ی خوبی باشد تا هم صنایع دستی مخصوص شهر خود را به دوستان و همکلاسیان معرفی کنید و هم یک هدیه زیبا و حتی کاربردی را به معلم خود تقدیم کنید.در صورت تمایل نیز میتوانید از صنایع دستی معروف و زیبای ایران استفاده کنید تا از این طریق اطمینان حاصل کنید هدیه مد نظر،مورد پسند فرد هدیه‌گیرنده خواهد بود.

4-کاردستی با مشارکت کل یا تعدادی از دانش‌آموزان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معلمان،فراگیری کامل مطالب توسط دانش‌آموزان میباشد.از این رو شاید یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین هدیه‌هایی که میتوان به معلمین تقدیم کرد،این است که با استفاده از آموزه‌های معلم،یک پروژه علمی طراحی کنید و با این کار،نتیجه‌ی ماه‌ها تدریس معلم را به نمایش بگذارید.

5-کیف اداری

کیف اداری یکی از ابزاری است که تمامی معلمین و اساتید هرروزه از آن استفاده میکنند.به همین میتوان از کیف اداری چرم،به عنوان یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌هایی یاد برد که میتوان به عنوان هدیه‌ی روز معلم از آن استفاده کرد،دلیل محبوبیت کیف اداری دستی و دوشی بین معلمین و در کل شاغلین حوزه تدریس و اداری،راحتی جابه‌جایی اسناد و مدارکی است که ممکن است هر روز به آن‌ها نیاز پیدا کنند.از این رو اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که در روزمره کارایی داشته باشد کیف اداری میتواند گزینه مناسبی باشد.

هدیه برای معلمین

6-هدیه خوراکی

امروزه فروشگاه‌های انلاین زیادی به وجود آمده‌اند که با خلاقیت و نوآوری،دست به بسته‌بندی اقلام مختلف خوراکی میزنند که همین باعث میشود خوراکی‌های مختلف جلوه‌ی زیباتری داشته باشند و در نهایت گزینه‌ای درخور برای هدیه به دیگران به حساب آیند.میتوانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید اقلام مختلف خوراکی را در کنارهم  چیده و در بسته‌بندی خاص تقدیم معلم خود کنید.همچنین انواع آجیل‌ها و میوه‌های خشک مورد پسند اکثر افراد است و از بابت پسندیده شدن محصول،خیالتان راحت خواهد بود.

7-نوشتن انشا با محوریت معلمین

یکی از دروسی که معلم‌ها سعی میکنند با استفاده از آن قوه تخیل کودکان را تقویت کنند،درس انشا و ادبیات فارسی است.در این در سعی میشود آزادی عمل به کودک داده شود تا بتواند درباره مو وعات مختلف،مقاله و داستان بنویسد.یکی از تاثیرگذارترین هدایایی که میتوانید به عنوان دانش‌آموز به معلم خود تقدیم کنید،نوشتن داستانی است که معلم شما در آن نقش اصلی را دارد و به نوعی قهرمان داستان است.در این صورت میتوانید یک خاطره خوب و یک هدیه به یاد ماندنی برای معلم خود رقم بزنید.

8-کتاب

کتاب خواندن و مطالعه یکی از مهمترین عاداتی است که احتمالا همه‌ی معلمین را درگیر خود کرده است.میتوانید با خرید کتابی مرتبط با حوزه تدریس و یا حتی کتابی عمومی،یک هدیه کارآمد برای معلمین اهل علم باشد.

9-تقدیم هنر خود به معلمین

یکی از مهمترین و باارزش‌ترین هدیه‌هایی که میتوان به دیگران،زمان و هنری است که صرف ایجاد اثری منحصربه‌فرد برای دیگران میشود.میتوانید با هنر خود یک اثر نقاشی و یا مجسمه‌ای خاص برای معلم خود پدیدآورید تا بتوانید با این کار هدیه‌ای تقدیم معلم خود کنید که در هیج فروشگاه دیگری نمیتوان آن را یافت.از این رو پیشنهاد میشود اگر هنرمند هستید به عنوان یادگاری از هنر خود استفاده کنید و یک اثر هنری خاص برای معلم خود ایجاد کنید. 

10-پوشاک

انواع پوشاک را میتوان یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها برای خرید هدیه برشمرد.چرا که پوشاک یکی از اصلی‌ترین نیازهای انسان‌هاست و هر کس در طول سال ممکن است به تعدادی پوشاک نیازمند شود.از این رو میتوانید با خرید پیراهن و یا تی‌شرتی در خور هدیه به معلمین،در روز معلم از معلم خود بابت تمامی زحمات تشکر کنید.

کلام آخر

معلمین یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند که زحمت بسیاری برای تعلیم و تربیت فرزندان کشور میکشند.به همین دلیل در روز معلم تمامی دانش‌آموزان با تهیه هدیه سعی در تشکر از معلمان خود دارند.به همین دلیل در این مقاله سعی در معرفی محصولاتی داشتیم که میتوانند بهترین گزینه برای هدیه به معلمین باشند.

 

کدخبر: ۵۵۷۵۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر