کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۸۷۷۲
تاریخ خبر:

مائده حجازی :برای من پاپوش درست کردند!

به گزارش پارسینه،در روزهای گذشته جنجالی در رسانه های خبری شکل گرفت که حکایت از نظر هتاکانه یک کارشناس آشپزی در رابطه با خبر شهادت سردار همدانی می داد. نظری که در صفحه اینستاگرام یک عکاس درج شده بود و خیلی زود تبدیل به خبری داغ در سطح رسانه ها شد.
اصل ماجرا چه بود؟ فردی حساب کاربری به نام "مائده حجاری" در اینستاگرام باز می کند و افراد بسیاری نیز صفحه وی را دنبال می کنند. این فرد گاها در صفحات دیگران نیز با سوءاستفاده از نام این مجری تلویزیون اقدام به نظردادن می کند و دست بر قضا یکی از این نظرات باعث خشم بسیاری از کاربران می شود.
خبر این هتاکی! به رسانه های جمعی درز می کند و در کمتر از سه روز مصاحبه هایی انجام می شود و این کارشناس اخراج و ممنوع التصویر می شود. نظر مربوطه در آن صفحه پاک شد و صفحه منتسب به این آشپز نیز از دسترس خارج شد. بعداز دو روز مجددا تصاویری از سردار همدانی در همان صفحه منتشر شد و معذرت خواهی از خانواده شهید و مردم صورت گرفت.
در این بین نیز کسی به خود زحمتی نداد تا چند و چون ماجرا را از زبان این شخص به ظاهر هتاک بپرسد!
اما "مائده حجاری" در صفحه اصلی اینستاگرام خود ضمن تعجب از این اتفاق نوشت:
دیروز با صدای زنگ تلفن از خواب پریدم. یکی از دوستانم گفت برو ببین چه اتفاقی در اینستاگرامت افتاده است.
صفحه که باز شد خشکم زد. عده ای غوغاسالار و هتاک به جرم توهین، برایم پاپوش درست کرده و به صفحه ام هجوم آورده و یک مشت دروغ و اکاذیب را به من نسبت داده بودند. البته قبلا هم به صورت پرادکنده این هتاکی را دیده بودم ولی این بار پای رسانه ها هم وسط کشیده و حتی خبرگزاری ها هم که موظف اند اخبار مستند به اطلاع مردم برسانند به این تقلید کورکورانه دامن زندند.
به صورت خیالی مرا کارمند صداوسیما فرض کرده و به صوروت خیالی هم اقدام به اخراج کرده اند در حالیکه من هرگز کارمند یا کارشناس صداوسیما نبوده ام این خبر کذب را انتشار داده اند!!!!
من به خدا واگذارتان می کنم و تصفیه حساب ما در روز قیامت.
شهدا ضامن بقای این کشورند و توهین به آن شهید و توهین به خودم را در این روزها نمی بخشم.

توضیحات

صفحه تقلبی مائده

توضیحات

صفحه واقعی

کدخبر: ۵۸۷۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • prance

    بازی با آبروی مردم به چه قیمت؟ سردار همد انی و هزاران سردار برای چه هدفی شهید شدن د؟

  • reza23

    خوش به حال آقایانی که سریع و بدونه قضاوت شروع به توهین ووو کردن اونم تو روزهای م نتسب به امامان .بجای ادای مسلمونی بیاین رفتار درست از امامانتون یاد بگیرین

  • nirvana

    نام شهید مقدس و نباید به هر فردی اعطا بش ه..!!!

  • daren

    خدارو شکر من فحشش ندادم

  • ranger

    بدی فضای مجازی اینه که شما به اسم یه شخص یت و با یه عکس خیلی راحت میتونی خودت رو جای اون جا بزنی و به قول اون شخص دروغ بگ ی و توهین بکنی اما در مورد نظر خانم نیرو انا باید بگم کامل منظور شما رو متوجه نشد م اما این رو میدونم که این من و شما نیست یم که در مورد شهید بودن و یا نبودن یه شخ ص نظر بدیم بلکه برای شهید مصدایقی در قرآ ن و روایات اهل بیت وجود داره که براساس ا ون نام شهید به شخص میدن برای مثال هر مرد ی که برای تامین روزی خانواده اش بصورت حل ال از خانه خارج و در این راه جانش رو از دست بدهد شهید محسوب میشود جان باختگان حا دثه منا که در راه خدا جان خود رو از دست دادن شهید محسوب میشوند و اما شهید همدانی بزرگوار که لقب شهید برای ایشون براساس آ یات قرآن میباشد که با کمی تحقیق متوجه خو اهید شد البته قرآن و نه انجیل و تورات ….

  • maysammoradi

    دروغ میگه باو ادرس پیجشو عوض کرده الاغ خ ودم شاهدم

  • faraka92

    تسویه حساب

  • sahar_rad

    والا چی بگه همه چی تکذیب میشه! خدایا….خو دم میدونم دنیای دیگریم هست

  • vahidd241

    اصلا گیریم طرف با سردار شهید مشکل داره آ خه میاد تصویر بدی از خودش نشون بده و خود ش رو تو درد سر بندازه قضاوت نکنیم