کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۱۵۴
تاریخ خبر:

ماجرای پشت کنکوری‌هایی که به کنکور نرسیدند + ویدیو

ماجرای پشت کنکوری‌هایی که به کنکور نرسیدند + ویدیو

وضعیت دانش‌آموزانی که بر اثر سیل در خراسان جنوبی نتوانستند به جلسه کنکور برسند به کجا رسید؟

در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش شدید باران در استان خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی‌متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر  شهرستان «زیر کوه» و «حاجی‌آباد» شد.

بر اثر این سیل برخی دانش‌آموزان کنکوری این شهرستان‌ها نتوانستند به آزمونی که یک سال خود را برای آن آماده کرده بودند برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دکتر عبدالرسول پورعباس امروز جمعه ۷ اردیبهشت در این باره اعلام کرد: در شهرستان های زیرکوه و حاجی آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین ، متاسفانه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی تمام امکانات خود را برای این انر بسیج کرده بودند، به آزمون نرسیدند.

پورعباس یادآور شد: این نوید را به این گروه از داوطلبان می دهم که با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی فرهنگیان برای این گروه در دو هفته آینده برگزار می کنیم. این موضوع برای این افراد اطلاع رسانی می شود و داوطلبان آمادگی خود را حفظ کنند. دلیل برگزاری آزمون فرهنگیان این است که آزمون سراسری در تیرماه برگزار می شود ولی آزمون فرهنگیان تنها در نوبت اردیبهشت برگزار شده است.

ویدیویی از دو دانش‌آموز پشت کنکوری در فضای مجازی فراگیر شده است که به دلیل آب گرفتگی و تخریب معابر نتوانستند به کنکور برسند.

 

کدخبر: ۵۵۷۱۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر