کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۸۷۴
تاریخ خبر:

باز هم به ما زنگ بزنید

باز هم به ما زنگ بزنید

درباره چهره سال و تقویم فروردین و خوانندگان روزنامه وچند فیلم سفارشی

روزنامه هفت صبح| یک:  ‌چهره سال ورزش ایران را به رای‌گیری شما گذاشته بودیم. از میان امیر حسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد، تیم فوتبال ساحلی،‌ هادی چوپان،‌ فرزانه فصیحی قهرمان دوی سرعت، سردار آزمون،‌ فاطمه مریخ فوروارد تیم ملی هندبال زنان و تیم پینگ‌پنگ ایران. مجموع آرایی که از شما خواننده‌های روزنامه به دست ما رسید و در ترکیب با نظر اعضای تحریریه دست آخر فرزانه فصیحی را به عنوان چهره سال ورزش ایران انتخاب کردیم. به خاطر کار سختش در گذر از بوروکراسی سازمان ورزش و فدراسیون دوومیدانی و اشتیاق و تلاش بی‌وقفه‌اش به عنوان یک زن ورزشکار قهرمان.

 

این به این معنا نیست که شاهکار هادی چوپان را در آرنولد کلاسیک ندیده باشیم. یا درخشش خانم مریخ در مسابقات هندبال قهرمانی جهان، ‌هنرنمایی فوتبالیست‌های ساحلی که عشقشان در وجود ایرانی‌ها ثبت شده است و یا پینگ‌پنگ بازهای موفقمان و برنز تاریخی‌شان و البته امیرحسین زارع عزیز که به سادگی از مرز سوخته سرایی و سلیمانی قهرمانان کلاسیک سنگین وزن ایران عبور کرد و به تاریخ پیوسته و هنوز کلی افتخار و مدال انتظارش را می‌کشند.

 

دو:  درباره همکارانم در هفت‌صبح در ویژه نامه کامل نوشته‌ام. پس بگذارید اینجا را فرصتی بدانم برای سپاس ازخوانندگان وفادار روزنامه. خوانندگان تیزبین و نکته‌سنج  و دقیق. هر روز چندین بار پاسخگوی مخاطبان روزنامه هستم که مشکلاتشان را به ما می‌گویند، ایراداتمان را گوشزد می‌کنند، پیشنهادات جدیدی را مطرح می‌کنند و گاه فقط زنگ می‌زنند تا با هم گپ بزنیم. ممنون از همه شما. باز هم به ما زنگ بزنید و ایراد بگیرید و گپ بزنید. چه چیزی بهتر از این‌.

 

سه: تقویم فروردین ماه پشت اهالی کسب و کار را بدجور می‌لرزاند. فکر کنید تا دوشنبه سیزده فروردین که تعطیل هستیم و هفته بعدش چهارشنبه و پنجشنبه دوباره تعطیل خواهیم بود که تعطیلات عید فطر است. در بهترین حالت در فروردین 12 روز کاری در انتظارمان خواهد بود. موفق باشید. 

 

چهار: اگر کنجکاو فیلم‌های خوب سال 2023 بودید و خواستید در عید و سر فرصت نگاه کنید پیشنهاد می‌کنم این چند فیلم را اگر ندیده‌اید حتما ببینید:‌

 

پنج: فیلم چشمانت را ببند ساخته ویکتور اریسه را در اولویت قرار دهید. کلوز یور آیز. و در وهله بعد فیلم «می دسامبر» ساخته تاد هینز‌، منطقه مورد علاقه ساخته جاناتان گلیزر‌، هیولا ساخته هیروکازو کوریدا‌. همین طور  آناتومی یک سقوط ساخته ژوستن تریه و روی علف‌های خشک ساخته نوری بیلگه جیلان و برگ‌های خزان زده ساخته آکی کوریسماکی. فیلم ایرانی هم زیاد هست. بخصوص‌: تفریق ساخته مانی حقیقی و نبودن ساخته علی مصفا. 

 

کدخبر: ۵۵۴۸۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر