کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۷۲۳
تاریخ خبر:

مهارت جالب خانم شریفی‌مقدم

مهارت جالب خانم شریفی‌مقدم

5 نکته پراکنده درباره مجری‌ها و سی تیر و توران مهرزاد و سپاهان و...

روزنامه‌ هفت صبح| یک: ‌المیرا شریفی مقدم در یک برنامه زنده تلویزیونی بهترین و صریح‌ترین انتقاد ممکن را در مورد بحران جایگاه‌های سوخت بر زبان آورد. وقتی که فرمانده پدافند غیرعامل را هدف گرفت و حضور 18ساله ایشان بر این منصب را.

 

احتمالا سوژه از سوی سردبیری برنامه به خانم شریفی مقدم ابلاغ شده اما شیوه بیان موضوع و لحن خانم مجری موجب شد تا بدون هیچ فشار عصبی چه بر ایشان و چه بر مخاطب، ‌جملات انتقادی به همان هدف در نظر گرفته شده فرود بیاید. این کاری است که یک گوینده و مجری حرفه‌ای می‌تواند انجام دهد. 

 

دو: گفتند اغذیه‌فروشی‌های سی تیر در حال جمع شدن هستند، یک مقام مسئول تکذیب کرد و گفت اصلا این‌طوری‌ها نیست. گفتند میدان صنعت به چهارراه تبدیل می‌شود یک مقام شهرداری دیروز مصاحبه کرده و گفته اصلا این خبرها نیست. گفتند واردات لوازم خانگی آزاد شده بعد دیدیم که اصلا این‌طوری نیست، ماجرا یک چیز دیگر است. گفتند که ... چرا این‌قدر خبر غیردقیق در فضای رسانه‌ای کشور بال بال می‌زند؟‌ 

 

سه: توران مهرزاد هم به قافله هامونی‌ها پیوست. بعد از شکیبایی و مهرجویی و انتظامی و اویسی و بیتا فرهی و چشم آذر، ‌دیگر نوبت توران مهرزاد عزیز بود. بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون و دوبلور و مجری رادیو  که  دیروز در 93 سالگی درگذشت. در رحمت خداوند. 

 

چهار:زمانی بازیکنان موفق استقلال باشگاه‌های ایران را قبضه کرده بودند و در راس هر تیم مطرح یک سرمربی استقلالی حضور داشت. توی این یکی دوسال اما به آنها خزان زد. منصوریان و فکری و رحمتی و مرفاوی و به نوعی عنایتی با ناکامی در ماموریت‌های خود روبه‌رو شدند.

 

هرچند هنوز هم قلعه‌نویی به عنوان پرافتخارترین سرمربی استقلالی‌ها در راس تیم ملی است. امیدواریم از مهلکه جام ملت‌های آسیا به خوبی و خوشی عبور کند. امیدواریم فقط!و نکونام هم در استقلال شرایط خوبی دارد. هرچند نکونام فقط یک فصل در استقلال بازی کرده و اگر قرار است پشتوانه باشگاهی‌اش را به رخ بکشیم باید او را از تیم پاس بدانیم. 

 

پنج: یکی از دوستان معتقد بود که تیم سپاهان در شرایط فعلی قطعا یکی از سه تیم برتر باشگاهی آسیاست. نه فقط در غرب بلکه در کل آسیا. فقط یک شرط دارد و این‌که خودشان را دست‌کم نگیرند و مثل بازی برگشت با الاتحاد در خلسه خودپسندانه‌شان فرو نروند.

سپاهانی‌ها در سه بازی آخرشان در لیگ برتر 12 گل زده‌اند و فقط دو گل خورده‌اند. تجمیع امکانات، ‌تعدد بازیکن‌های درجه یک و سرمربی  ممتاز، وضعیت سپاهان را ایده‌آل ساخته است. قهرمانی آنها در لیگ داخل کشور حتمی است. شک نکنید.

 

کدخبر: ۵۵۱۷۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر