کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۵۷۸
تاریخ خبر:

مدارس ابتدایی تهران فردا دوشنبه مجازی است

مدارس ابتدایی تهران فردا دوشنبه مجازی است

معاون استاندار تهران اعلام کرد به‌خاطر آلودگی هوا دوشنبه مدارس ابتدایی استان تهران به‌غیر از فیروزکوه و رودبارقصران غیرحضوری است

شاخص آلودگی هوای تهران با وجود تعطیلی روز یکشنبه همچنان در وضعیت نگران‌کننده قرار دارد. به این ترتیب تعطیلات یکی دو روزه و مسافرت بخشی از شهروندان تهرانی به شهرهای اطراف هم نتوانست هوای پایتخت را پاک کند و شاخص آلودگی هوا از مرز ۱۵۰ عبور کرده است که به معنای ناسالم بودن هوای پایتخت برای همه گروه‌ها است.

مدارس تهران تعطیل می‌شود؟

با توجه به ناسالم شدن هوا برای همه گروه‌ها، معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۷ آذرماه خبر داد.

 کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

معاون استاندار تهران  توصیه کرد گروه‌های حساس ( کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و ...)از تردد در فضای باز خودداری نمایند و از هرگونه فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط باز خودداری شود. همچنین پایگاه‌های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر، جانمایی گردند و شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نسبت به جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری، اقدام کند.

کدخبر: ۵۵۱۵۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر