کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۷۴۰
تاریخ خبر:

سرقت ۸۰۰ میلیونی تجهیزات گروه فیلمبرداری سریال «طلاق»

سریالِ جدید "ابوالقاسم طالبی" کارگردان شناخته‌شده سینما و تلویزیون در آستانه پایان فیلمبرداری، دچار سرقت شد. سریالی که در خیابان‌های تهران فیلمبرداری‌اش ۲۰ درصد پایانی را پیگیری می‌کرد سارقان به سینه‌موبیل و آکسسوار این مجموعه تلویزیونی، حمله کردند و عوامل این سریال را با خسارت عجیب و غریبی روبرو کردند.

هاشمی مجری طرح این سریال گفت: لحظاتی پیش پلیس در صحنه سرقت حاضر شد و در حال پیگیری‌اند. امیدوارم هرچه زودتر شرایط فیلمبرداری پیدا کنیم تا ۲۰ درصد باقی‌مانده از این سریال جلوی دوربین برود. چون لوازم فیلمبرداری رقم‌های وحشتناکی دارد و نمی‌دانیم تأمین این لوازم چقدر طول می‌کشد. این سرقت برای ما تبعات زیادی دارد و پیش‌بینی اولیه بیش از ۸۰۰ میلیون خسارت بوده و باید ببینیم چه شرایطی برای ما پیش می‌آید تا کار ادامه پیدا کند.

مجری طرح سریال ابوالقاسم طالبی درباره دلارهای تقلبی سرقت رفته هم گفت: سارقان هرچه پیدا کردند به سرقت برده‌اند حتی به ۴ چمدان دلارِ تقلبی که کاراکترهای سریال از آن استفاده می‌کردند هم رحم نکردند! البته برای طراحی و چاپ این دلارها هزینه قابل توجهی شده است. لوازم صحنه، وسایل طراحی، تمامی آکسسوارها و جعبه ابزار و وسایلِ سینه موبیل را به طورکامل سرقت کرده‌اند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی سرقت شده است.

منبع: تسنیم

کدخبر: ۴۳۷۷۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر