کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۹۶۰
تاریخ خبر:

راهنمای دریافت نوبت دوم تزریق واکسن کرونا

افرادی که قبلا نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند و کمتر از یک هفته به تاریخ تزریق نوبت دوم آن‌ها مانده می‌توانند از طریق سامانهsalamat.gov.ir، محل و زمان دریافت نوبت دوم را انتخاب کنند. سامانه بر اساس نوع واکسن تزریق شده در نوبت اول، فقط مراکزی را نمایش می‌دهد که همان نوع واکسن را تزریق می‌کنند.

برای ثبت‌نام در این سامانه نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

همچنین مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی نوبت‌دهی هوشمند دُز دوم واکسن کرونا خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: افرادی که دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند می‌توانند از یک هفته قبل از تاریخ اعلام شده برای دریافت دُز دوم، از طریق سامانه salamat.gov.ir محل، تاریخ و ساعت دریافت دُز دوم خود را انتخاب کنند.

براساس این گزارش، سامانه براساس نوع واکسن دُز اول تزریق شده به هر فرد، صرفا مراکزی را نمایش می‌دهد که امکان تزریق دُز دوم همان واکسن را دارند. بدین ترتیب از معطلی و ازدحام مراجعه‌کنندگان در پایگاه‌های واکسیناسیون برای تزریق دُز دوم جلوگیری می‌شود.

مطابق این گزارش، اکنون ظرفیت تزریق دُز دوم در بسیاری از شهرها تعریف شده و روند پیگیری از دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تعریف ظرفیت در شهرهای باقیمانده در جریان است.

کدخبر: ۴۱۵۹۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    جون جدتون برید واکسن بزنید نه دوربین توش هست نه جی پی اس

    • 529204710771

      ?