کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۰۴۷۶
تاریخ خبر:

قتل مرد سوادکوهی زیر مشت ولگد دختران

مرد سوادکوهی که درپی اختلاف‌های خانوادگی، هدف ضرب وشتم دخترانش قرارگرفته بود پس ازانتقال به بیمارستان جان باخت. راز این جنایت خانوادگی هنگامی فاش شد که مرد خانواده با پیکر نیمه جان به بیمارستان انتقال داده شد اما بدون آنکه به هوش بیاید جان سپرد.

ساعت ۲۲ و۹دقیقه روز شنبه ۳۱ تیر سال ۹۶ پیکر نیمه جان مرد ۶۷ ساله‌ای از اهالی سوادکوه توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شد. آنها مدعی بودند که وی بر اثر زمین خوردن مصدوم شده است. از سوی دیگر تیم پزشکی به‌دلیل وخامت حال مرد میانسال بسرعت وارد عمل شدند اما تمامی این اقدامات بی‌نتیجه ماند و مرد مصدوم روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.

مسئولان بیمارستان شهر پل سفید سوادکوه، با توجه به اینکه وضعیت آسیب دیدگی قربانی حادثه مشکوک بود ماجرا را با مأموران نیروی انتظامی در میان گذاشتند.بلافاصله تیمی از گشت یگان انتظامی پل سفید برای بررسی موضوع بر بالین قربانی حادثه در بیمارستان حضور یافته و تحقیق در این باره را آغاز کردند.مأموران با حضور در این مرکز درمانی در بررسی‌های مقدماتی دریافتند، مصدوم مردی ۶۷ ساله به نام«علی» است که به‌طور مرموزی دچار مصدومیت شدید از نقاط مختلف بدن شده است که با توجه به تلاش پزشکان معالج، این مرد پس از چند ساعت به علت شدت جراحات وارده وخونریزی جان باخت.با توجه به مرگ مشکوک این مرد و احتمال وقوع جنایت و قتل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و اعضای خانواده متوفی مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض فرزندان قربانی و نظریه پزشکی قانونی و قوت یافتن ظن پلیس در خصوص وقوع قتل، فرزندان دختر مقتول مورد تحقیق و بازجویی‌های فنی پلیس قرار گرفتند و در نتیجه به قتل پدرشان به علت اختلافات خانوادگی اقرار کردند.

سرهنگ «مهدی خادمی» فرمانده انتظامی شهرستان «سوادکوه» در این باره به خبرنگار ما گفت که مأموران راز این پرونده را در مدت زمانی کمتر از ۸ ساعت کشف کردند. وعلت وقوع حادثه بنا بر اعترافات فرزندان وی به دلیل اختلافات خانوادگی بوده است.

در این ارتباط دو متهم اصلی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: روزنامه ایران

کدخبر: ۱۷۰۴۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • peyman0917

    ديگه اين آخرش ه كه يه دختر بياد پدر خودش رو بكشه، واي،،،،،

  • mohammad.s.f.n

    كم كم داريم تو تنوع خشونت تو جهان ركورد ميزنيم…اينم از وضع بنيان خانواده كه مقدس ترين نهاد اجتماعيه…واقعا ديگه از تاسف گ ذشته بايد خون گريه كرد…

  • alireza1348

    عکس چه ربطی به موضوع داره؟

  • melissa66

    پناه بر خدا… این دیگه چه جورشه

  • amirmahdi.star.com

    میگن دخترابابایی هستند ببین چی بوده که ب ا پدرشان این کار کردن خدابه داد همه پدرو مادرابرسه

  • kool1980

    قتل پدرپیرتوسط فرزنددختر،نهایت شقاوت وسن گدلی یک فرزند میباشد!!!

  • mamadariay

    اختلافشون چی بوده که براش پدرشون کشتن؟ ب گید بدونیم چی بوده این اختلاف

  • arazmsn

    واای باور کردنی نیست?

  • arashk.ya

    حتما گفته با کار هاتون آبروی من رو نبرید گرفتن زدنش.

  • amirnikan

    آیا دیگر وقت آن نرسیده که جامعه شناسان م حترم روزه سکوت خود را بشکنند و بیایند بب ینند علت سقوط اخلاق در جامعه ایرانی که د ر یک دهه گذشته بدان گرفتار شده چیست ؟ نک ند باور کردن که همش تقصیر واتس اپ و تلگر ام و موبایل های لمسی و سریالهای ترکی ماه وارست !!! پدر جامعه شناسی و چهره ماندگار جامعه شناسی ایران جناب پرفسور فرامرز رف یعی در کجا تشریف دارند که هیچ خبری از ای شان نیست ؟ نکند بی اعتمادی مردم به باوره ا و عقایدشان باعث این خشم لجام گسیخته در جامعه شده و دیگر کسی دلیلی نمی بیند که بخواهد به اخلاقیات و منش والای انسانی پا ی بند باشد ؟ نکند افشاگری هایی که در یک دهه گذشته توسط چهره های سیاسی بر علیه هم صورت میگیرد باعث شده تا جامعه اینچنین د ر منجلاب وحشت و فروپاشی اخلاقی فرو رود ؟ به نظر من آن روزی که ملت از اختلاس سه ه زار میلیاردی و فیلم درخواست نامشروع فاضل لاریجانی از مرتضوی ، دکل نفتی ، حقوق و املاک نجومی ووو مطلع شدن آنروز باید فاتح ه جامعه را هم میخواندیم . خلاصه بدینوسیل ه از روحانیت معزز خواشمندیم اندکی از تای م گسترده خود در رسانه ملی را به جامعه شن اسان بدهند تا به صحنه بیایند و در برنامه هایی شبیه به سمت خدا مردم را لااقل به س مت انسانیت هدایت کنند . کم کم باید به سی اق دهه شصت شاهد نزاع های خیابانی و چاقوک شی و اربده کشی و این چیزا باشیم . رسانه ها هم لطفا سکوت را بشکنید و بگویید هر آن چه باید گفت و با شلاق قلم و رسانه بر پیک ر باعث و بانی این وضع آنچنان بکوبید که خ ون بچکد تا حساب کار دست متولیان دروغین ا خلاق در جامعه بیاید تا کمی به حاشیه برون د .